Beneficii
Kawasaki Meguro S1 '25
Referinta: BJ230BSFNN4.700 €
(+TVA)29.078 RON
TVA inclusCalculator rate online
* Imaginile produselor prezentate pe site sunt cu titlu de prezentare si pot diferi in orice mod (culoare, aspect etc.) de imaginile produselor livrate, acestea putand prezenta abateri minore de la pozele si descrierile prezentate pe site.
* Ofertele sunt disponibile in limita stocului.
* Validarea comenzii va avea loc doar dupa confirmarea telefonica a reprezentantului de vanzari.


Descriere
Kawasaki Meguro S1 2025 este o motocicleta japoneza cu un design retro care combina stilul clasic cu performantele moderne. Cunoscuta pentru motorul sau fiabil si farmecul vintage, ofera o experienta de riding lina.
Anul 2024 a marcat aniversarea centenarului infiintarii Meguro, una dintre cele mai vechi marci de motociclete din Japonia. Acum, pentru clasa de 250cc, Kawasaki introduce Meguro S1, un model retro clasic cu racire pe aer care mosteneste 100 de ani de mostenire si incredere. Stilul iconic, care provine direct din Kawasaki 250 Meguro SG din 1964, este insotit de o senzatie placuta la condus, care combina un ritm placut la turatii mici si un caracter vivace la turatii mari — facandu-l un adevarat succesor al uneia dintre ultimele motociclete sport de drum ale Meguro. Intre timp, un cadru usor si o inaltime redusa a seii il fac o intrare excelenta in Lumea Meguro pentru toti cei care iubesc marca.
Caracteristici tehnice:
- Motor - Racire pe aer, 4 timpi, un singur cilindru, SOHC, 2 supape
- Raport de compresie - 9.0:1
- Capacitate cilindrica - 233 cm³
- Sistem de alimentare - Injectie de carburant: 32 mm x 1
- Lubrifiere - Lubrifiere fortata, baie de ulei
- Sistem de pornire - Electric
- Sistem de aprindere - Digital
- Cutie 6 viteze
- Putere maxima: 12.9 kW {17.5 PS} / 7,000 rpm
- Cuplu 18.6 N•m {1.9 kgf•m} / 5,800 rpm
- Emisii CO2: 58 g/km
- Consum de combustibil: 2.5 l/100km
- Ambreiaj: Umed, multi-disc
- Tip cadru: Tubular, semi-dublu cradle
- Anvelopa fata: 90/90-18 M/C 51S
- Anvelopa spate: 110/90-17 M/C 60S
- L x l x h: 2,125 x 800 x 1,090 mm
- Ampatament: 1,415 mm
- Garda la sol: 150 mm
- Capacitate rezervor: 12.0 litri
- Sa de inaltime 740 mm
- Greutate estimata (fara plin): 133 kg
- Tip frana fata: Disc simplu
- Diametru frana fata: Ø 265 mm
- Tip etrier frana fata: Dublu piston
- Tip frana spate: Disc simplu
- Diametru frana spate: Ø 220 mm
- Tip etrier frana spate: Piston simplu
- Tip suspensie fata: Furca telescopica
- Diametru suspensie fata: Ø 37 mm
- Tip suspensie spate: Amortizoare cu reglaj al preincarcarii arcului
- Culoare: Ebony.
Puterea afisata este puterea constructiva declarata de Producator si poate diferi de cea omologabila, dezvoltata de vehicul ca urmare a limitarii puterii din fabrica, in vederea respectarii reglementarilor in domeniu. Pentru mai multe detalii vezi aici.

Despre
Kawasaki a inceput cu practic nimic, fara clienti, fara distribuitori si mai ales fara imagine. Dar avea ceva mult mai important: o dorinta puternica sa gaseasca succesul si promisiunea de la o fabrica de a le furniza cele mai bune produse. Cativa de la Kawasaki au inceput sa cutreiere America in cautarea de distribuitori privati, care se comercializeze primele lor produse. Acestea erau dotate cu mici motoare in doi timpi si se vindeau sub numele de Omega.
Dar clientii americani doreau mult mai multa adrenalina, asa ca fabrica a raspuns imediat acestei cereri si a adus pe piata motoare mult mai puternice: Samurai si Avenger. Lucrul acesta a fost semnul ca se vor dedica cu siguranta in construirea motoarelor de inalta clasa. Aceste noi motoare au fost comercializate sub numele de Kawasaki si in plus a mai fost infiintata Eastern Kawasaki Motorcycle Corp, companie care se va ocupa de distributia pe coasta de est .
In 1968 cele doua companii au fuzionat, rezultand Kawasaki Motors Corp USA in California de Sud.
In 1969, faima celor de la Kawasaki a fost marita considerabil datorita modelului Mach3 de 500cc in doi timpi. Alt motor foarte important in dezvoltarea celor de la Kawasaki a fost legendarul Z1 de patru cilindri de 900cc. Intre timp, deja KMC isi construise propriul lant de distributie ce avea ca scop sa ofere dealerilor si clientilor servicii cat mai bune. Diversificarea productiei a venit odata cu patrunderea in domeniul fabricarii ambarcatiunilor de apa in 1973. Astazi, Jet Ski este lider pe aceasta piata in continua dezvoltare. In 1980 expansiunea a atins noi granite si cei de la Kawasaki au inceput constructia de ATV-uri si vehicule utilitare.
Astazi, Kawasaki face afaceri de peste 1,6 miliarde de dolari. Au in jur de 4800 de angajati si mai mult de 1500 de dealeri. Baza celor de la Kawasaki a fost construita pe cateva repere, cum ar fi: motocicleta de viteza Ninja, clasica Vulcan, ATV-urile extrem de rezistente, vehiculul utilitar Mule si exclusivistele Jet Ski-uri.