Review Kawasaki Z400 ABS 2020

21.10.2019

Motocicleta Kawasaki Z400 ABS 2020 ofera prin motorul de 399cc o performanta marita in comparatie cu modelele predecesoare: 33,4kW (cu 4,4kW mai mult decat Z300 2018) si favorizeaza un raspuns mai rapid precum si un control al acceleratiei excelent, adaptat atat pilotilor la inceput de drum, cat si riderilor de nivel experimentat.

Acest model supernaked din gama de motociclete Kawasaki 2020 de talie mica se distinge imediat pe strada datorita elementelor de design sugomi caracteristice: aspect minimalist si agresiv, varful pozitionat jos si coada ridicata.

Construirea unui motor nou-nout a permis optimizarea dimensiunilor si eficientei acestuia, renuntandu-se la orice element in plus pentru a rezulta un motor ingust si un sistem de racire cu minime tevi exterioare. Drept consecinta, motocicleta Kawasaki Z400 ABS 2020 dispune de o greutate totala de doar 167kg, fiind cea mai usoara motocicleta in 2 cilindri din clasa sa. 

Cu toate ca saua se afla la o inaltime de 785mm, iar scaunul are un design ingust, la fel ca partea din spate a motorului, riderul beneficiaza de acces liber pentru a atinge solul. Suspensia fata cu furca telescopica de 41mm diametru este usor mai rigida, iar schimbarile de directie se fac rapid si facil, chiar daca pozitia motocicletei este relativ verticala. Suspensiile moderne din dotare confera confortul unei motociclete de strada de capacitate mai mare. Pozitia verticala si ghidonul mai lat favorizeaza o pozitie optima pentru un condus sportiv si dinamic, modelul de fata devenind un aliat al profesionistilor urbani mereu in miscare pe strazile aglomerate din marile orase. Un alt avantaj il constituie faptul ca aceasta motocicleta 400cc poate fi condusa si cu permis A2.

Scheme de culoare disponibile: Candy Lime green / Metallic Spark Black si Metallic Matte Graphite Gray / Metallic Spark Black.

Caracteristici:
- motor Parallel Twin in 4 timpi, 8 supape, 399cc, DOHC

- racire cu lichid

- cutie de transmisie in 6 trepte

- frana fata cu 1 disc semi-flotant cu diametru de 310mm, etrier cu piston dublu

- frana spate cu 1 disc cu diametru de 220mm, etrier cu piston dublu

- suspensie fata cu furca telescopica de 41mm

- suspensie spate de tip Bottom-Link Uni-Trak, amortizoare pe gaz cu preincarcare reglabila

- cadru Trellis de otel

- design sugomi

- inaltime sa 785mm

- far cu LED

- instrumentatie multi-functionala compacta.



Etichete



Review recente


22.07.2020

Piaggio Medley in versiune optimizata pentru 2020

Sezonul 2020 aduce o serie de imbunatatiri pentru gama de scutere Medley a constructorului ital ...


20.07.2020

2020 INDIAN ROADMASTER ELITE

Motocicleta Indian Roadmaster Elite a revenit in 2020 cu update-uri semnificative la nivel func ...


11.06.2020

Kawasaki W800 ABS 2020

Pentru sezonul 2020, producatorul japonez Kawasaki a reluat in linia sa de motociclete cu ...